torsdag 16 juni 2016

Fotbollsbubblan

Innan "fotbollssnacket" drar igång: Igår skickade jag in kvittona gällande Alfons rehab till Agria. Jag hoppas innerligt att de godkänner dem. Personligen har jag aldrig haft några problem oavsett vad för kvitto jag skickat in. Dock hörde jag lite snack om att Agria är kan vara kinkiga gällande rehabkvitto och vad man får/inte får tillbaka. Men vi får helt enkelt vänta och se om fattiglappen är ett faktum eller ej. Oavsett, han är värd varenda krona mitt hjärta!

Idag var det då dags för matchen med stor M i den attraktiva och spännande division 7 serien. Matchen mellan metropollaget alias byalaget och det serieledande laget. Vinst gav serieledning. Matchen var jämn och det var en bra insats som tyvärr inte räckte till vinst. Förlusten berodde definitivt inte på dåligt spel utan snarare på att byalaget inte satte sina chanser. Sköter metropollaget sina kort rätt ligger de fortfarande tvåa i serien eftersom att laget på tredje platsen skötte sig utmärkt idag genom att förlora sin match. Det är dock många matcher kvar och serien "lever" ännu.

Väl hemma är där fotboll hela dagen lång eller ja snarare hela eftermiddagen och kvällen lång. Imorgon är det dags för Sverige igen. Måtte de sköta sig bättre än förra gången och komma igång direkt. Floppmatchen är spelad - nu kan det bara gå på ett håll!


Lite kvällsfoto som livade upp hemvägen som vandrades med tunga steg ;) 




Alfons har stort fokus på godiset <3


Tills nästa gång...
Ha en skön fredag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar